Zum Seitenanfang Schritt hoch Schritt runter Zum Seitenende

eignet sich hervorragend

#1 von Banning , 13.01.2020 09:53

Velen van jullie weten dat mijn mooie moeder iets meer dan drie weken geleden is overleden aan ALS, of de ziekte van Lou Gerihg. Ze werd oorspronkelijk het voorgaande jaar gediagnosticeerd. Ze bracht de tijd van het afgelopen jaar met plezier door omringd door haar kleinkinderen en geliefden terwijl deze terminale ziekte haar lichaam beetje bij beetje afsloot.

Iets dat zij en ik het afgelopen jaar regelmatig deelden, waren mijn hardloopavonturen gezien door foto's en grote verhalen. Als ze nog steeds vrijuit kon praten, analyseerde ze elke opname en vroeg ze mij naar details over het terrein of het berglandschap [url=http://www.dieliseusen.de/Nike-Cortez-Damen-c-67_68.html]Nike Cortez Damen[/url] dat de lens zou markeren. Ze vroeg me naar de logistiek van langere runs of naar het karakter van mijn lopende kameraden. Dit waren [url=http://www.tinywoods.co.uk/Adidas-Ultra-Boost-Womens-c-115_117.html]Adidas Ultra Boost Womens[/url] kostbare tijden en speciale herinneringen gemaakt in de bergen waar ik haar daar geestelijk naartoe kon brengen, omdat fysiek gewoon geen optie meer was.

Terwijl haar stem vervaagde, niet haar geest, zou ze nog steeds knikken en de moeite doen om me te laten weten dat we achterliepen op onze trailverhalen en raceherhalingen. Ik deelde graag alles wat ik kon zonder haar te alarmeren, want ze was nog steeds mijn moeder. Ze zou me hetzelfde soort interesse tonen als haar ogen zouden fonkelen van goedkeuring of rollen met sarcasme.

Ze was altijd mijn kampioen geweest. Als atleet sinds ik jong was, zou ze de moeder zijn in de tribune bij zwemmen ontmoet juichen voor mij tussen mijn ademslag in. Ze zou me stevig omhelzen als ik tijdens de basketbalwedstrijden op de middelbare school zou rijden en me verzekeren dat het beter zou gaan. Dit was de dame die een paar uur uit Colorado zou rijden om me te ontmoeten tijdens een race, zodat ze mijn kinderen kon zien terwijl ik rende. Altijd ondersteunend, altijd mijn kampioen.
Hoewel haar dood zeker was, bereidt niets je helemaal voor op de leegte van verlies. Het was een emotionele strijd; de meeste daarvan behandel ik privé. En als ik er niet in slaag om mijn onzin bij elkaar te krijgen, ren ik. Er is voor mij geen grotere genezer geweest dan mijn emoties mee te nemen naar de paden voor bergtherapie.

Er is zoveel kracht als je een top bereikt of een fatsoenlijk voortstuwt. Kracht die die leegte lijkt te vullen.

Terwijl ik rond de pieken in mijn omgeving slingerde, begon ik, zoals ik nog nooit eerder heb opgemerkt, hartvormige rotsen op te merken. Nu weet ik niet zeker waarom ik deze nog nooit eerder heb gezien. Maar in de afgelopen weken lijken vier of vijf van deze rotsen uit het niets op te springen tijdens elke run. Ik pak er zoveel mogelijk op zonder mijn hydratatiepakket te overbelasten en breng ze naar haar graf.

Ik heb het afgelopen jaar zoveel geleerd over het leven en de liefde. Het is me duidelijk dat liefde (of de vorm van liefde) echt op de meest obscure plaatsen kan worden gevonden: zijden van kliffen, midden van een stapel puin of op de bodem van een vijver. Liefde is waar je er ook naar op zoek [url=http://www.speditionhs.de/Nike-Air-Max-95-Damen-c-10_11.html]Nike Air Max 95 Damen[/url] bent, maar je moet onthouden om ernaar te zoeken. Mijn kampioensmoeder maakt nog steeds deel uit van mijn dagelijkse training / trailtijd als altijd. Ik vind en voel haar liefde in elk hart dat ik zie.

Natuurlijk moet je tijdens een training blijven drinken - vooral in de zomermaanden! Propel is hier geweldig voor, want zelfs als je iemand bent die slecht kan onthouden om gehydrateerd te blijven, is het te lekker om niet te drinken!

Hoewel ik goed ben in het onthouden om te drinken tijdens het hardlopen of bij het doen van externe activiteiten, ging ik vaak zonder een drankje als ik een groepslessen begon te volgen. Ik heb er geen nodig! Ja, dat doe je, Theodora.

Als je jezelf zowel voor als na een training weegt, kun je je zweet zien. Ik deed dit onlangs na een zweterige run, en ontdekte dat mijn zweetpercentage (die dag) ongeveer [url=http://www.cafeverhoeff.nl/Nike-Air-Huarache-Dames-c-4_5.html]Nike Air Huarache Dames[/url] 16 ounces was. Je wordt verondersteld om elke kilo verloren zweet te vervangen door 16-24 ounces, dus ik was precies op koers met mijn 24-ounce perzik Propel. (Hebben jullie die nieuwe smaak geprobeerd? Het is geweldig.)

Banning  
Banning

Golden Goose Sale

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor
Datenschutz